Bare rolig, vi hjælper dig!

SERVICE

Vidste du at…

MCZ er det eneste pilleovnsmærke på det danske marked
med dedikeret og landsdækkende service?

Vores teknikerteam er særligt uddannet indenfor MCZ pilleovne
på vores MCZ Academy. De bliver opdateret på ny teknik og modeller, så de altid ved,
hvad der er værd at vide og kan opdatere vores forhandlere til at give den bedste service.

Skal du bestille service?

Gå til MCZ Servicecenter

Du vil blive dirigeret videre til www.mczservice.dk.

Vores kontaktformular

Hvordan fungerer vores service?

Nummer 1 ikon

Bestil din service

Når du vil bestille service, bruger du vores servicecenters hjemmeside: www.mczservice.dk. Her kan du under menuen “Bestil service” se alle vores serviceaftaler. Læs omhyggeligt hvad de forskellige aftaler tilbyder, så du ikke bliver efterfaktureret for manglende eller forkert information/behov ved bestilling.

Efter du har valgt din pilleovns model og trykket bestil, bliver du bedt om at udfylde installationsadressen og dine kontaktinformationer.
Obs! Du skal ikke udfylde betalingsinformation, da du betaler efter dit servicebesøg.

Nummer 2 ikon

Vi plotter straks din serviceopgave ind i vores pulje

Efter din bestilling lægger vi din serviceopgave i kø. Vores system lægger alle serviceopgaver i en regional pulje, og når den har lavet en rute, kan vores serviceteknikere køre denne rute.

Nummer 3 ikon

Vent på vores serviceteknikers opkald

Nu afventer du blot vores opkald fra en af vores serviceteknikere. Grundet travlhed og højsæson kan der gå 10 arbejdsdage, men vi arbejder hårdt på at efterkomme din servicopgave.Vi prioriterer vores serviceopgaver kronologisk, så vi prioriterer altid have din plads i køen efter din bestilling.

Hvorfor skal vi pulje vores serviceopgaver sammen?

Ved MCZ Norden puljer vi alle vores serviceopgaver sammen. Men hvorfor gør vi det?

Lad os forklare det med din bil:
Du vil selvfølgelig gerne servicere din bil, og aftaler derfor en tid med din mekaniker. Så kan du aflevere bilen hos mekanikeren, der tjekker den igennem. Men vi er klar over, at vores kunder ikke lige kan aflevere deres pilleovn hos os, så vi kan efterse og servicere den. Det kræver alt for store ressourcer for vores kunder.

Derfor tager vi ud til vores kunder, og passer det sammen med en lokal rute, så vi kan efterse flere MCZ pilleovne på en dag. Vi kan altså hurtigere servicere din pilleovn, hvis vi alligevel er i dit nærområde – og dét er vores kunder glade for!

Ønsker du dog brændende, at vi kommer indenfor 48 timer, kan du heldigvis tilkøbe vores MCZ EXPRESS-tillæg. Så kan du være tryg.