Service

Bare rolig, vi hjælper dig!

SERVICE

Vidste du at…

MCZ er det eneste pilleovnsmærke på det danske marked
med dedikeret og landsdækkende service?

Skal du bestille service?

Gå til MCZ Servicecenter

Du vil blive dirigeret videre til mczservice.dk.

Vores servicetekniker

Her er Jan. Han er vores dedikerede servicetekniker ved MCZ Norden. Jan er den første til at blive opdateret på ny teknik indenfor MCZ pilleovne, og ved derfor alt, hvad der er værd at vide om dem. Derfor står Jan også for MCZ Academy, altså uddannelse af teknikere, således vores forhandlere er opdaterede i teori og praksis til at assistere vores kunder bedst muligt.

Hvis der skulle opstå en komplikation med din pilleovn, og din forhandlers tekniker endnu ikke er i stand til at løse det, så kan Jan. Han kører hele landet rundt i sin sorte servicebil – også til dig.

Jan er desværre lidt sky for kameraer. Men der kommer snart en meget bedre billede af ham!

Hvordan fungerer vores service?

Nummer 1 ikon

Bestil din service

Når du vil bestille service, bruger du vores servicecenters hjemmeside: www.mczservice.dk. Her kan du under menuen “Bestil service” se alle vores serviceaftaler. Læs omhyggeligt hvad de forskellige aftaler tilbyder, så du ikke bliver efterfaktureret for manglende eller forkert information/behov ved bestilling.

Efter du har valgt din pilleovns model og trykket bestil, bliver du bedt om at udfylde installationsadressen og dine kontaktinformationer.
Obs! Du skal ikke udfylde betalingsinformation, da du betaler efter dit servicebesøg.

Nummer 2 ikon

Vi plotter straks din serviceopgave ind i vores pulje

Efter din bestilling lægger vi din serviceopgave i kø. Vores system lægger alle serviceopgaver i en regional pulje, og når den har lavet en rute, kan vores serviceteknikere køre denne rute.

Nummer 3 ikon

Vent på vores serviceteknikers opkald

Nu afventer du blot vores opkald fra en af vores serviceteknikere. Grundet travlhed og højsæson kan der gå 10 arbejdsdage, men vi arbejder hårdt på at efterkomme din servicopgave.Vi prioriterer vores serviceopgaver kronologisk, så vi prioriterer altid have din plads i køen efter din bestilling.

Hvorfor skal vi pulje vores serviceopgaver sammen?

Ved MCZ Norden puljer vi alle vores serviceopgaver sammen. Men hvorfor gør vi det?

Lad os forklare det med din bil:
Du vil selvfølgelig gerne servicere din bil, og aftaler derfor en tid med din mekaniker. Så kan du aflevere bilen hos mekanikeren, der tjekker den igennem. Men vi er klar over, at vores kunder ikke lige kan aflevere deres pilleovn hos os, så vi kan efterse og servicere den. Det kræver alt for store ressourcer for vores kunder.

Derfor tager vi ud til vores kunder, og passer det sammen med en lokal rute, så vi kan efterse flere MCZ pilleovne på en dag. Vi kan altså hurtigere servicere din pilleovn, hvis vi alligevel er i dit nærområde – og dét er vores kunder glade for!

Ønsker du dog brændende, at vi kommer indenfor 48 timer, kan du heldigvis tilkøbe vores MCZ EXPRESS-tillæg. Så kan du være tryg.

Vores garantiservice

Du har naturligvis altid 24 mdrs. reklamationsret og 6 mdrs. garanti på sliddele når din ovn er købt fabriksny hos din autoriserede MCZ forhandler. Men husk, at du kan udvide din fulde garantiperiode med yderligere 6 måneder – også på sliddele, hvis du registrerer din ovn inden 10 dage fra købsdatoen. Her kan du registrere din pilleovn.

Du får altid 24 mdr. onsite service (sagsbehandlingstiden er 10-15 arbejdsdage)

Hurtig/Ekspres service kan tilkøbes på www.mczservice.dk

Mulighed for tegning af serviceaftale (GULD), hvor sagsbehandlingstiden er 2-4 arbejdsdage. Se mere på www.mczservice.dk

Ved køb af en MCZ pilleovn uden serviceaftale gælder vores standard garantibetingelser:

 Reklamationsret i 24 mdr.

6 mdr. garanti på alle sliddele, dvs. dele udsat for forbrændingen (brændskål, fjernbetjening, røgsuger, tændstav, glas, Alutec)

Serviceaftaler

MCZ BASIS-emblem

Inklusiv
  • 24 mdrs. reklamationsret
  • 6 mdrs. onsite garanti
  • Standard telefonsupport
  • E-mailsupport
  • X
  • X
MCZ Sølv-emblem

Registrér
  • 24 mdrs. reklamationsret
  • 12 mdrs. onsite garanti
  • Standard telefonsupport
  • E-mailsupport
  • X
  • X
MCZ Guld-emblem

FRA229500
  • 24 mdrs. reklamationsret
  • 24 mdrs. onsite garanti
  • Serviceeftersyn
  • Standard telefonsupport
  • Udvidet telefonsupport
  • E-mailsupport

GULD Service – Din tryghedsforsikring

Ved køb af en MCZ pilleovn, gælder vores standard garantibetingelser (basis service).

Ønsker du større tryghed i form af en længere garantiordning eller komfort i form af reparation i dit hjem, tilbyder MCZ service – det officielle servicecenter for MCZ pilleovne – en GULD serviceaftale på din pilleovn.

Denne aftale strækker sig over 2 år (priser for hele perioden) og indeholder både en service og udvidet garanti.

Service og garantireparationer foretages af vores højt-kvalificerede tekniker som udfører en grundig service og teknisk gennemgang.

Reservedele medbringes altid i bilen så evt. problemer kan løses hurtigt.

Se flere pilleovne